مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:152024-01-08سياسي

 مجامع بسیج برای حل مسائل کشور راهکار بدهند


رییس ستاد اقشار و متخصصین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنش آبی و جمعیت در حال حاضر 2 مسئله مهم کشور است که در مجامع بسیج باید راهکارهایی برای حل این مسائل ارائه داد و به رفع آنها پرداخت.

- ایسنا/ایلام رییس ستاد اقشار و متخصصین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنش آبی و جمعیت در حال حاضر 2 مسئله مهم کشور است که در مجامع بسیج باید راهکارهایی برای حل این مسائل ارائه داد و به رفع آنها پرداخت.

سردار فضل الله کفیل روز دوشنبه 18 دی در اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان استان ایلام در محل هتل زاگرس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حادثه اخیر کرمان، اظهار کرد: مردم استان ایلام با تقدیم 3 هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند.

وی تصریح کرد: فرهنگ مقاومت به برکت ایثار شهدا و تفکر بسیجی توانسته است به یک فرهنگ جهادی تبدیل شود و امروز تشکیل جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان، به کابوسی بزرگ برای دنیای استکبار و نظام سلطه تبدیل شده است.

کفیل با بیان اینکه مردم غزه با مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیسم همانند مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس بدون هیچ گونه امکاناتی در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و حاضر به ترک سرزمین خود نشده اند، تصریح کرد: با وجود جبهه مقاومت امروز پرچم و چهره اسلام به عنوان نماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 مجامع بسیج برای حل مسائل کشور راهکار بدهند

 مجامع بسیج برای حل مسائل کشور راهکار بدهند